صفحه اصلی
آئین اختتامیه چهارمین جشنواره کشوری شعر دانشجویی انقلاب اسلامی
  • 35353 بازدید

همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، آئین چهارمین جشنواره کشوری شعر دانشجویی انقلاب اسلامی با حضور دکتر نصیری قیداری، رئیس دانشگاه شهید بهشتی، دکتر طالب‌پور، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و جمعی از شاعران و علاقه‌مندان این حوزه به همت انجمن علمی دانشجویی زبان و ادبیات فارسی دانشگاه شهید بهشتی در تاریخ 18 بهمن ماه  در تالار شهید بهشتی دانشکده اقتصاد و علوم سیاسی برگزار شد.


در این مراسم  دکتر نصیری قیداری به اهمیت جایگاه جامعه شاهد و ایثارگر اشاره کردند و افزودند ما قدردان ایثار و فدارکاری این عزیزان هستیم.
 ایشان در ادامه به اهمیت نظم سخن و جایگاه شعر در فرهنگ و ادبیات این مرز و بوم اشاره داشتند و بیان کردند وقتی شعر با دانشجو آمیخته می شود یک ترکیب بسیار جذاب و شنیدنی ایجاد می‏کند.
در ادامه مراسم برگزیدگان جشنواره در دو بخش شعر انقلاب و شعر آزاد به خواندن اشعار خود پرداختند.


در این دوره جشنواره حدود 70 شعردانشجویی از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که فاطمه نانی زاده، نرگس السادات میرمحمدی و عاطفه جوشقانیان به ترتیب رتبه اول تا سوم در بخش شعر انقلاب و علی سلیمیان، نیما طباطبایی و پریسا گلی نیا رتبه اول تا سوم در بخش شعر آزاد را به خود اختصاص دادند.  
اجرای موسیقی، پخش کلیپ من موفق هستم و نماهنگ انقلاب از دیگر بخش های این مراسم بود. در پایان از برگزیدگان جشنواره شعر دانشجویی تقدیر شد.

افزودن نظرات