صفحه اصلی
برگزاری مراسم استقبال از دانشجویان ورودی 1401 دانشکده مهندسی مکانیک و انرژی پردیس شهید عباسپور
  • 7989 بازدید

مدیریت فرهنگی دانشکده مکانیک و انرژی در راستای آشنایی دانشجویان جدیدالورود خود که شامل 177 دانشجو از رشته های مختلف مهندسی مکانیک، انرژی، مواد و صنایع می باشند، جشنی در روز سه شنبه از ساعت 13 الی 15 به تاریخ 3 آبان 1401 برگزار کرد.

این جشن با تلاوتی چند از آیات قرآن کریم شروع شد و با سخنرانی جناب اقای دکتر نیک‌روش ریاست محترم دانشکده مهندسی مکانیک و انرژی ادامه یافت. ایشان از قدمت و تاریخچه دانشکده و رسالت این دانشکده در دانشگاه بیاناتی را ارائه دادند.

در این برنامه، جناب اقای دکتر مجیدی سرپرست معاونت آموزشی دانشکده مطالب بسیار ارزشمند و مفیدی را برای دانشجویان جهت آشنایی با ساختار آموزشی و اعضای هیات علمی و مدیران هر گروه آموزشی در دانشکده ارائه کردند. ایشان همچنین لینک‌های مفید برای دسترسی دانشجویان در راستای اخذ دروس هر ترم خود و نحوه ثبت نام در سامانه گلستان را مطرح کردند.

در ادامه مسابقه ای برای دانشجویان تدارک دیده شده بود که در محیطی شاد و دوستانه برگزار شد.

 آقای دکتر مصطفائی از اعضای هیات علمی دانشکده مطالب بسیار مفیدی را در مورد چگونگی ارتباط دروس دانشگاهی و درسی با صنعت را مطرح کردند. و اشاره ای به بالفعل ساختن دروس و دانش یک مهندس در بازار را مطرح نمودند.

خانم دکتر جدا مسئول فرهنگی دانشکده مهندسی مکانیک و انرژی مطالبی را برای معرفی فعالیتهایی که ذیل معاونت فرهنگی دانشگاه اعم از فعالیتهای دانشجویی و مرکز مشاوره و کانون های فعال در دانشگاه و ... را به طور مبسوط بیان کردند.

در ادامه اساتید راهنمای هر گروه ضمن معرفی خود به معرفی بسیار مختصر از رشته مربوطه پرداختند.

این جشن با همکاری اداره فرهنگی و اجتماعی پردیس شهید عباسپور و به طور خاص سرکار خانم فروزان و تشکل های دانشجویی برگزار شد.​​​​​​​

افزودن نظرات