صفحه اصلی
آیین رونمایی از پوستر شانزدهمین رویداد حرکت با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و رییس دانشگاه شهید بهشتی رونمایی شد
  • 30185 بازدید

همزمان با جشن امید و حرکت که به مناسبت آغاز سال تحصیلی دانشگاه شهید بهشتی برگزار گردید، آیین رونمایی از  پوستر شانزدهمین دوره جشنواره بین المللی حرکت، با حضور دکتر کلانتری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ، دکتر آقامیری ریاست دانشگاه شهید بهشتی، دکتر بادپا مدیرکل پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی و دکتر جهانگیری معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید بهشتی و دانشجویان نو ورود، در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی در تاریخ 23 مهرماه 1402 انجام پذیرفت.

در این مراسم دکتر کلانتری ضمن سخنانی با دعوت دانشجویان به شرکت در فعالیت های جمعی دانشجویی، همچون انجمن‌های علمی، کانون‌های فرهنگی، تشکل‌ها و مجموعه‌ای از گروه‌های اجتماعی که در دانشگاه‌ها توسط دانشجویان به صورت قانونمند و نظام مند فعالیت می‌کنند، این مجموعه ها را مکان مناسبی برای تقویت این بُعد از وجود دانشجویان دانست.

کلانتری ادامه داد: بر اساس تحقیقات انجام شده دانشجویی که در مجموعه های دانشجویی فعالیت و کار جمعی را تجربه می‌کنند، در محیط‌های شغلی آتی موفق‌تر هستند، در واقع فعالیت جمعی در محیط دانشگاه به یک معنا تجربه فعالیت مدنی و با هم بودن و کار جمعی است.

وی با بیان اینکه امیدوارم دانشجویان جدید از ظرفیت‌ دانشگاه شهید بهشتی استفاده کنید، گفت: دانشجو در کنار علم آموزی مجموعه‌ای از این فضایل را دریافت می‌کند و آن را به یک کنشگر اجتماعی و فرهنگی موثر و یک فرد مسوول در جامعه تبدیل می‌کند. دانشجو مسوولیت ملی، دینی، انقلابی و اجتماعی را با خود به دوش می‌کشد.

ایشان در ادامه به برگزاری رویداد حرکت اشاره کرد و گفت: این رویداد که با تعامل با انجمن‌های علمی دانشگاه‌هایی مانند دانشگاه شهید بهشتی، یکی از بزرگ ترین رویدادهای علمی دانشجویی در کشور است که ظرفیت فوق العاده ای دارد، چراکه هم موجب تحرک پویایی علمی می‌شود و هم فرصت‌های بی‌نظیری برای ابراز فعالیت‌های جمعی و گروهی در انجمن‌های علمی فراهم می‌کند .دانشجویان باید از این ظرفیت استفاده کنند.

در پایان این مراسم از پوستر رویداد حرکت با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و رییس دانشگاه شهید بهشتی رونمایی شد.

افزودن نظرات