صفحه اصلی
دیدار هیات رئیسه دانشگاه با دانشجویان خوابگاه پسران
  • 49445 بازدید

برنامه بازدید از خوابگاه پسران و جلسه گفتگوی دانشجویان ساکن با اعضای هیأت رئیسه دانشگاه شهید بهشتی ، شامگاه سه شنبه 17 مهر 1401 به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی برگزار شد.

​​​​​​​

به گزارش معاونت فرهنگی و اجتماعی، این برنامه که از ساعت17:30آغاز و تا ساعت 10 شب ادامه پیدا کرد. دکتر نصیری، رئیس دانشگاه به همراه اعضای هیأت رئیسه و مدیران دانشگاه پس از بازدید خوابگاه پسران و گپ و گفت با دانشجویان مستقر در خوابگاه، با حضور در نمازخانه خوابگاه پس از اقامه نماز مغرب و عشاء، با دانشجویان ساکن در خوابگاه‌ کوی پسر دانشگاه دیدار و گفت و گو نمودند.

در ابتدای این نشست، رئیس دانشگاه با دعوت دانشجویان به گفت‌و‌گو، تعامل و همفکری را عامل برون رفت از بحران و رفع چالش‌ها و مشکلات دانست.

در بخش دوم این نشست دانشجویان مسائل و مشکلات خود را با اعضای هیأت رئیسه مطرح کردند؛ مسائل مربوط به خوابگاه، تغذیه و امکانات رفاهی و مشکلات حوزه آموزش و پژوهش و همچنین مطالب مربوط روز جامعه از جمله مهم‌ترین محورهای مورد بحث دانشجویان بود.

در ادامه دکتر نصیری و اعضای هیات رئیسه پاسخگوی هر یک سوالات مطرح شده بودند و راه‌حل‌های موجود برای رفع چالش‌ها در حوزه های دانشجویی و فرهنگی و رفاهی را با دانشجویان به اشتراک گذاشتند.

دکتر طالب پور، معاون فرهنگی و اجتماعی؛ دکتر فارسی، معاون دانشجویی،  جمعی از مدیران دانشگاه در این برنامه ریاست دانشگاه را همراهی می کنند.

 

​​​​​​​​​​​​​​

افزودن نظرات