صفحه اصلی
نشست ریاست دانشگاه با دانشجویان دانشکده مدیریت و حسابداری
  • 68624 بازدید
​​​​​​​به گزارش معاونت فرهنگی و اجتماعی، برنامه گفتگوی ریاست محترم دانشگاه با دانشجویان دانشکده مدیریت و حسابداری روز دوشنبه 21مهرماه در تالار الزهرا(س) آن دانشکده برگزار شد.
در ابتدای این برنامه دکتر مریم اخوان مسئول فرهنگی دانشکده مدیریت و حسابداری ضمن خیر مقدم به رئیس محترم دانشگاه و دانشجویان،به معرفی برنامه های فرهنگی دانشگاه و سامانه فرهنگ بهشتی پرداختند.
سپس دکتر نصیری قیداری صحبت های خود را با ابراز خوشحالی از حضور در جمع دانشجویان، آغاز کردند.ایشان ضمن ناگزیر دانستن بعضی از مسائل و مشکلات در دانشگاه، گفت‌و‌گو را بهترین راه حل مشکلات دانستند و دانشجویان را بر تعامل و حضور در جلسات گفت و گو و تبادل نظر دعوت کردند.در ادامه برنامه، فرصتی در اختیار دانشجویان حاضر در سالن قرار گرفت تا مسائل و مشکلات آموزشی، صنفی و رفاهی خود را مطرح کنند.
در ادامه دکتر نصیری، دکتر دری رئیس محترم دانشکده و خانم دکتر امیرخانی معاون آموزشی دانشکده به سوالات مطرح شده دانشجویان پاسخ دادند.دکتر نصیری در پاسخ به یکی از انتقادات مطرح شده توسط یکی از دانشجویان مبنی بر نبود بستری در دانشگاه جهت ارتباط سریع دانشجو با مسئولان دانشگاه و همچنین عدم نظارت مسئولان دانشگاه بر امور جاری دانشگاه، ضمن قدردانی از دکتر طالب پور؛ معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه در خصوص ایجاد سامانه ای در خصوص ثبت نظرات و بازخوردهای مختلف دانشجویان در ارتباط با همه واحدهای دانشگاه، به معرفی این سامانه پرداختند و از دانشجویان خواستند مسائل و موضوعات خود در ارتباط با واحدهای مختلف دانشگاه را در سامانه فرهنگ بهشتی ثبت کنند. ایشان تاکید داشتند که بازخوردهای ثبت شده در این سامانه به صورت روزانه رصد می شود و همه معاونان و مدیران دانشگاه ملزم به پاسخگویی به مسائل و موضوعات مطرح شده در این سامانه می باشند. در این برنامه که بیش از دو ساعت به طول انجامید دکتر رسولی مشاور رئیس دانشگاه و مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی، دکتر طالب پور؛ معاون فرهنگی و اجتماعی،  دکتر نخعی؛ مدیر امور فرهنگی و اجتماعی و جمعی از اعضای هیئت علمی دانشکده مدیریت و حسابداری نیز حضور داشتند.
​​​​​​​
افزودن نظرات